Google+
  • Godziny pracy

    Salon: pon-pt. 9.00-18.00, sob. 10.00-15.00
    Serwis: pon.-pt. 7.00-20.00
  • Gdynia, ul. Owsiana 13
  • Salon 58 667 32 22
  • Serwis 58 667 32 00
Masz 0 ofert w koszyku zobacz więcej

TWÓJ KOSZYK ZAPYTAŃ

Ford Mondeo

Cena od: 94100 PLN

Synteza najkorzystniejszych cech zawarta w jednym aucie – nowy Ford Mondeo to model, który sprawi, że na zawsze zmienisz dotychczasową opinię o podróżach za kierownicą swojego samochodu. Innowacyjne technologie zastosowane w Fordzie Mondeo do maksimum podwyższają komfort jazdy, abyś mógł cieszyć się bezpieczeństwem, a jednocześnie osiągać satysfakcjonującą prędkość. Przystępna cena w połączeniu z nowymi technologiami sprawiają, że za kółko Forda Mondeo wsiada coraz więcej zadowolonych kierowców.

Zobacz rewolucyjne Mondeo Hybrid!

Stylowy design nowego Forda powoduje, że nieustannie skrada on serca nawet najbardziej wymagających użytkowników. Opinie kierowców nie pozostawiają wątpliwości – nowy Ford Mondeo jest jednym z najbardziej pożądanych modeli Forda na polskich drogach.

Zobacz nasz samochód demonstracyjny!

Odwiedź nasz salon i przekonaj się, że nowy Ford Mondeo jest autem stworzonym właśnie dla Ciebie. Nasi specjaliści z przyjemnością podzielą się z Tobą swoją profesjonalną opinią.

Zapraszamy do zapoznania się z katalogiem nowego Forda Mondeo:

Katalog Ford Mondeo
[5 MB] Ilość pobrań: 58
  Norma Euro Masa własna(kg)# Maks. masa całkowita(kg) Maks. masa zespołu pojazdów(kg) Maks. masa przyczepy z hamulcem(kg) Maks. masa przyczepy bez hamulca(kg)
4-drzwiowy Hybrid
2.0 Hybrid, 187 KM CVT Euro VI 1579 2250 n.d. n.d. n.d.
5-drzwiowy
1.0 EcoBoost 125 KM M6 Euro VI 1455 2130 3030 900 725
1.5 EcoBoost 160 KM M6 Euro VI 1485 2160 3410 1250 740
1.5 EcoBoost 160 KM A6 Euro VI 1505 2190 3640 1450 750
2.0 EcoBoost 203 KM A6 Euro VI 1564 2230 4030 1800 750
2.0 EcoBoost 240 KM A6 Euro VI 1564 2230 4030 1800 750
1.5 TDCi 120 KM M6 Euro VI 1495 2180 3180 1000 745
1.5 TDCi 120 KM ECOnetic M6 Euro VI 1494 2178 2570 400 400
2.0 TDCi 150 KM M6 FWD Euro VI 1578 2260 4060 1650 750
2.0 TDCi 150 KM M6 AWD Euro VI 1656 2260 4060 1800 750
2.0 TDCi 150 KM ECOnetic M6 Euro VI 1578 2255 4060 1800 750
2.0 TDCi 150 KM PowerShift FWD Euro VI 1595 2270 4270 2000 750
2.0 TDCi 180 KM M6 Euro VI 1584 2270 4070 1800 750
2.0 TDCi 180 KM PowerShift FWD Euro VI 1607 2270 4070 1800 750
2.0 TDCi 180 KM PowerShift AWD Euro VI 1683 2270 4270 2000 750
2.0 TDCi 210 KM PowerShift FWD Euro VI 1600 2280 4280 2000 750
kombi
1.0 EcoBoost 125 KM M6 Euro VI 1476 2230 3130 900 735
1.5 EcoBoost 160 KM M6 Euro VI 1504 2260 3510 1250 750
1.5 EcoBoost 160 KM A6 Euro VI 1527 2290 3740 1450 750
2.0 EcoBoost 203 KM A6 Euro VI 1584 2320 4120 1800 750
2.0 EcoBoost 240 KM A6 Euro VI 1584 2320 4120 1800 750
1.5 TDCi 120 KM M6 Euro VI 1514 2270 3270 1000 750
1.5 TDCi 120 KM ECOnetic M6 Euro VI 1515 2270 2670 400 400
2.0 TDCi 150 KM M6 FWD Euro VI 1522 2330 4130 1800 750
2.0 TDCi 150 KM M6 AWD Euro VI 1675 2330 4130 1650 750
2.0 TDCi 150 KM ECOnetic M6 FWD Euro VI 1522 2330 4130 1800 750
2.0 TDCi 150 KM PowerShift Euro VI 1526 2330 4330 2000 750
2.0 TDCi 180 KM M6 Euro VI 1527 2330 4130 1800 750
2.0 TDCi 180 KM ECOnetic M6  Euro VI 1527 2330 4130 1800 750
2.0 TDCi 180 KM PowerShift Euro VI 1534 2330 4330 2000 750
2.0 TDCi 180 KM PowerShift AWD Euro Vi 1683 2330 4330 2000 750
2.0 TDCi 210 KM PowerShift Euro VI 1619 2330 4330 2000 750
# Oznacza najmniejszą, możliwą masę własną przy pełnym poziomie płynów i zbiorniku paliwa wypełnionym w 90%, z uwzględnieniem wagi kierowcy (75 kg). Możliwe są niewielkie odchylenia ze względu na dopuszczalne tolerancje w procesie produkcji oraz zamontowane opcje wyposażenia. Dopuszczalna masa holowanej przyczepy przy pojeździe obciążonym do dopuszczalnej masy całkowitej oznacza możliwość ruszenia z miejsca na wzniesieniu o nachyleniu 12% na poziomie morza. W przypadku wszystkich wersji holujących przyczepę spadają osiągi i wzrasta zużycie paliwa. Dopuszczalny nacisk przyczepy na zaczep holowniczy dla wszystkich wersji wynosi 80 kg.Uwaga: Wszystkie podane wyżej wartości są danymi homologacyjnymi. M6 - 6-stopniowa mechaniczna skrzynia biegów,A6 - 6-stopniowa, automatyczna, hydrokinetyczna skrzynia biegów, PowerShift - 6-stopniowa automatyczna, dwusprzęgłowa skrzynia biegów, CVT - bezstopniowa skrzynia biegów,EcoBoost - silnik benzynowy turbodoładowany,TDCi - silnik wysokoprężny,Hybrid - napęd hybrydowy (silnik benzynowy + silnik elektryczny). Wszystkie silniki wyposażone są w system Auto-Start-Stop (oprócz Hybrid). Wszystkie silniki diesla wyposażone są w filtr cząstek stałych DPF.
          Zużycie paliwa(l/100km)## Osiągi#  
  Norma emisji spalin Moc maksymalna(KM (kW)) Moment obrotowy(Nm) Emisja CO2(g/km)## Cykl miejski Poza miastem Zużycie średnie Prędkość maks. (km/h) 0–100 km/h 50–100 km/hu
(sek.) (sek.)
4-drzwiowy Hybrid
2.0 Hybrid, 187 KM, CVT Euro VI 187 175 99 2,8 5,0 4,2 187 9,2 n.d.
5-drzwiowy
1.0 EcoBoost 125 KM M6 Euro VI 125 (92) 170 119 6,4 4,5 5,2 200 12,0 13,1
1.5 EcoBoost 160 KM M6 Euro VI 160 (118) 240 134 7,8 4,6 5,8 222 9,2 8,2
1.5 EcoBoost 160 KM A6 Euro VI 160 (118) 240 146 8,7 4,9 6,3 214 9,1 n.d.
2.0 EcoBoost 203 KM A6 Euro VI 203 (149) 300 169 10,2 5,6 7,3 232 8,7 n.d.
2.0 EcoBoost 240 KM A6 Euro VI 240 (176) 340 169 10,2 5,6 7,3 240 7,9 n.d.
1.5 TDCi 120 KM M6 Euro VI 120 (88) 270 104 4,7 3,6 4,0 192 11,5 11,1
1.5 TDCi 120 KM ECOnetic M6 Euro VI 120 (88) 270 94 4,1 3,3 3,6 192 11,7 12,0
2.0 TDCi 150 KM M6 FWD Euro VI 150 (110) 350 115 5,1 4,0 4,4 215 9,3 9,6
2.0 TDCi 150 KM PowerShift FWD Euro VI 150 (110) 350 125 5,3 4,4 4,8 213 9,9 n.d.
2.0 TDCi 150 KM M6 AWD Euro VI 150 (110) 350 124 5,5 4,4 4,8 215 10,3 10,6
2.0 TDCi 150 KM ECOnetic FWD M6 Euro VI 150 (110) 350 107 4,6 3,7 4,1 215 9,4 9,9
2.0 TDCi 180 KM M6 Euro VI 180  (132) 400 115 5,1 4,0 4,4 225 8,3 8,3
2.0 TDCi 180 KM PowerShift Euro VI 180  (132) 400 125 5,3 4,4 4,8 223 8,6 n.d.
2.0 TDCi 180 KM PowerShift AWD Euro VI 180  (132) 400 134 6,0 4,7 5,2 221 9,3 n.d.
2.0 TDCi 210 KM PowerShift FWD Euro VI 210  (154) 450 124 5,6 4,3 4,8 233 7,9 n.d.
kombi
1.0 EcoBoost 125 KM M6 Euro VI 125 (92) 170 120 6,3 4,7 5,3 195 12,1 13,3
1.5 EcoBoost 160 KM M6 Euro VI 160 (118) 240 137 7,9 4,7 5,9 217 9,3 8,4
1.5 EcoBoost 160 KM A6 Euro VI 160 (118) 240 152 8,8 5,2 6,5 209 9,2 n.d.
2.0 EcoBoost 203 KM A6 Euro VI 203 (149) 300 174 10,3 5,8 7,5 227 8,8 n.d.
2.0 EcoBoost 240 KM A6 Euro VI 240 (176) 340 174 10,3 5,8 7,5 235 8,0 n.d.
1.5 TDCi 120 KM M6 Euro VI 120 (85) 270 114 4,9 4 4,3 187 12,3 11,9
1.5 TDCi 120 KM ECOnetic M6 Euro VI 120 (85) 270 99 4,2 3,5 3,8 187 12,3 13,8
2.0 TDCi 150 KM M6 Euro VI 150 (110) 350 117 5,1 4,1 4,5 210 9,4 9,8
2.0 TDCi 150 KM PowerShift Euro VI 150 (110) 350 128 5,4 4,5 4,9 208 10,0 n.d.
2.0 TDCi 180 KM M6 Euro VI 180 (132) 400 128 5,4 4,5 4,9 218 8,7 n.d.
2.0 TDCi 180 KM PowerShift Euro VI 180 (132) 400 117 5,1 4,1 4,5 220 8,4 8,4
2.0 TDCi 180 KM PowerShift AWD Euro VI 180 (132) 400 137 6,1 4,8 5,3 216 9,5 n.d.
2.0 TDCi 210 KM PowerShift FWD Euro VI 210 (154) 450 129 5,8 4,5 5,0 228 8,1 n.d.
u Na 4. biegu. # Fabryczne dane testowe Forda. ## Podane wartości emisji CO2 i zużycia paliwa zmierzone zostały zgodnie z wymaganiami technicznymi i wytycznymi Rozporządzenia europejskiego WE 715/2007 z późniejszymi zmianami WE 692/2008. Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 dotyczą wariantu pojazdu a nie konkretnego egzemplarza. Zastosowane pomiary mają na celu umożliwienie porównania powyższych parametrów w pojazdach różnego typu i różnych producentów. Cykl miejski: Uruchomienie zimnego silnika w warunkach laboratoryjnych i praca silnika przy różnych prędkościach jazdy, maks. prędkość 50 km/h, prędkość średnia 19 km/h na teoretycznym dystansie 4 km. Cykl poza miastem: Test wykonywany zaraz po cyklu jazdy miejskiej; składa się w połowie z jazdy ze stałą prędkością i w połowie z jazdy z prędkością zmienną; prędkość maks. 120 km/h, dystans 7 km. Średnie zużycie paliwa (cykl mieszany): Wartość średnia z obu części testu, ważona proporcjonalnie do drogi przebytej w każdej z części testu. Uwaga: Wszystkie podane wyżej wartości są danymi homologacyjnymi. M6 - 6-stopniowa mechaniczna skrzynia biegów,A6 - 6-stopniowa, automatyczna, hydrokinetyczna skrzynia biegów,PowerShift - 6-stopniowa automatyczna, dwusprzęgłowa skrzynia biegów, CVT - bezstopniowa skrzynia biegów,EcoBoost - silnik benzynowy turbodoładowany,TDCi - silnik wysokoprężny,Hybrid - napęd hybrydowy (silnik benzynowy + silnik elektryczny). Wszystkie silniki wyposażone są w system Auto-Start-Stop (oprócz Hybrid). Wszystkie silniki diesla wyposażone są w filtr cząstek stałych DPF.

Pracownicy odpowiedzialni za kontakt:

Krzysztof Koss

Krzysztof Koss

Stanowisko: Szef Działu Sprzedaży Detalicznej

Tel.: 58 667 32 26

Tel. kom.:+48 602 588 341

Formularz kontaktowy

Michał Kubaczyński

Stanowisko: Sprzedawca Samochodów Nowych

Tel.: 58 669 32 58

Tel. kom.:606 996 396

Formularz kontaktowy

Samochody nowe
Top oferta

Zapoznaj się z naszą ofertą samochodów nowych.
Zobacz więcej >

Ford Galaxy 2.0 TDCi

Wyjątkowa cena na rodzinny...
Czytaj więcej >

Ford B-MAX Trend

Nowy Ford B-MAX w promocyjn...
Czytaj więcej >

Ford Kuga Titanium Plus Edition

Ford Kuga z pełnym wyposaże...
Czytaj więcej >
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies.
Dowiedz się więcej tutaj. ×