Alfa Romeo JUNIOR wkracza do najpopularniejszego segmentu samochodów w Europie. JUNIOR to nie tylko rynkowa nowość. To także zupełnie nowa koncepcja samochodu od tego producenta – nieduży, kompaktowy samochód o lekko uterenowionym charakterze, za to ze sportowymi genami. Najlepsza w swojej klasie dynamika jazdy, wyjątkowy design oraz komfort i funkcjonalność. JUNIOR już niebawem trafi do oferty Alfa Romeo Euro-Car w Gdyni!

Kompaktowy charakter Alfa Romeo JUNIOR

Nowa Alfa Romeo JUNIOR ma kompaktowe wymiary – długość nadwozia to 4,17 m, szerokość 1,78 m oraz wysokość 1,5 m. Wszystko to sprawia, że samochód ten idealnie sprawdzi się w ciasnej przestrzeni miejskiej, ale zadowoli swoich pasażerów również podczas dalszych wyjazdów.

Alfa Romeo MILANO - profil
Alfa Romeo JUNIOR – profil

Jak to zwykło bywać w przypadku włoskich samochodów, projektanci szczególny nacisk położyli na wygląd. Elementy stylistyczne nadwozia nawiązują do tradycji marki – ograniczone zwisy, muskularne nadkola i kultowy ścięty tył „coda tronca”. Do tego charakterystyczna tarcza przedniego grilla, zwana „scudetto”, która różnić się będzie pomiędzy poszczególnymi wersjami.  Patrząc na nowe JUNIOR z łatwością można odnaleźć w nich ducha nie tylko klasycznych, ale także tych współczesnych modeli – Tonale, Stelvio oraz Giulia.

Inspirację sportowym charakterem, odnajdujemy również we wnętrzu. Minimalistyczny, ale wyrazisty styl, łączący zarówno nowoczesne tablety jak i klasyczne przyciski. Najważniejszy, starter silnika, umieszczono w centralnej konsoli na czele.

Duże wrażenie robią też takie smaczki jak sportowe, kubełkowe fotele, kratki nawiewu z logiem Alfy Romeo oraz trójramienna kierownica.

JUNIOR ELETTRICA i JUNIOR IBRIDA

Nowa Alfa dostępna będzie zarówno z konwencjonalnymi silnikami spalinowymi jak i w wydaniu w pełni elektrycznym.

W elektrycznej wersji JUNIOR dostępne będzie w dwóch wersjach mocy – 156 lub 240 KM, z akumulatorem o pojemności 54 kWh. Zapewni to zasięg 410 km w cyklu WLTP lub 590 km w cyklu miejskim.

Wersja hybrydowa oferuje dwa rozwiązania w zakresie napędu: napęd na przednie koła lub napęd na wszystkie koła Q4. Do napędu wykorzystany będzie 48-woltowy silnik hybrydowy VGT (Variable-Geometry Turbo) o mocy 136 KM. Silnik spalinowy oparty jest na 3-cylindrowym silniku o pojemności 1,2 litra pracującym w cyklu Millera, zestawionym z turbosprężarką o zmiennej geometrii i łańcuchem rozrządu zapewniającym maksymalną niezawodność. Układ elektryczny składa się z 48-woltowego akumulatora litowo-jonowego i 21-kW silnika elektrycznego. System zintegrowano z innowacyjną, dwusprzęgłową 6-biegową skrzynią biegów, która współpracuje z falownikiem i centralką skrzyni biegów, aby zapewnić maksymalną wydajność.

Ofertę uzupełniają trzy pakiety: 

Techno, zapewniający najlepsze parametry w zakresie bezpieczeństwa, technologii i funkcjonalności.

Premium, zapewniający najwyższy komfort i ekskluzywność.

Sport, który z definicji oferuje najlepszy sportowy charakter.

Możliwość zamówień nowego modelu w gdyńskim salonie Euro-Car ruszy wkrótce. Wówczas poznamy też polskie ceny Alfy Romeo JUNIOR.