Po 40 latach obecności na rynku, model Ducato otrzymał napęd całkowicie elektryczny. Dostępnych jest 400 konfiguracji samochodu, dwa rodzaje akumulatorów, a to wszystko bez strat dla pojemności ładunkowej wahającej się od 10 do 17 m3. Maksymalna ładowność Fiat e-Ducato pozostała także bez zmian i wynosi maksymalnie ok. 2 tony.

Gama modelowa Fiat e-Ducato

W gamie e-Ducato możemy wyróżnić trzy wersje nadwozia:

Dostawczy Van

Osobowy furgon

Podwozie z kabiną przystosowane pod różnego rodzaju zabudowy specjalistyczne

Fiat e-Ducato
Fiat e-Ducato Van

Wersja dostawcza, charakteryzuje się maksymalną przestrzenią ładunkową na poziomie do 17 m3 oraz ładownością do 1 900 kg. Dostępne są 24 wersje konfiguracji „dostawczaka”. Elektryczny furgon może zabrać na pokład maksymalnie do dziewięciu osób. Możemy korzystać z trzech wersji konfiguracji. Baza pod zabudowy specjalistyczne charakteryzuje się masą maksymalną 2,1 tony na przedniej osi oraz 2,5 tony na tylnej osi.

Bateria

W ofercie znajdują się dwie pojemności baterii: 47 oraz 79 kWh. Tzw. „mniejsza” bateria zapewnia zasięg na poziomie ok. 200 km. Większe ogniwo oferuje możliwość pokonania nawet do 370 km bez konieczności ładowania. Gwarancja producenta na baterie wynosi 8 lat lub 160 tys. km (mniejsza pojemność) i 10 lat i 220 tys. km (duża bateria).

Wyposażenie

Fiat e-Ducato wyróżnia się oznaczeniami z zewnątrz informującymi o tym, że mamy do czynienia z autem elektrycznym. Dodatkowo wewnątrz znajduje się centralna jednostka kontrolna, dzięki której możemy sprawdzić bieżący pobór energii, aktualny stan naładowania pojazdu oraz jego zasięg, a także np. zaplanować ładowanie samochodu.

W pakiecie z autem otrzymujemy dostęp do usługi zarządzania flotą pojazdów, która przez pierwsze sześć miesięcy jest całkowicie bezpłatna. Dzięki niej, możemy na bieżąco sprawdzać lokalizację samochodów, ich zasięg oraz wszelkie inne dane dotyczące e-Ducato.

Fiat e-Ducato tył
Fiat e-Ducato tył

PRZETESTUJ FIATA E-DUCATO W NASZYM SALONIE


    Strona produktowa Fiat e-Ducato znajduje się TUTAJ.

    Zachęcamy do lektury testu najmniejszego w gamie, w pełni elektrycznego Nowego Fiata 500.