Google+ Przejdź do treści strony

Gdynia, ul. Owsiana 13 Telefon kontaktowy 58 760 52 22

Ford EcoSport

Dodaj do zapytania

Wyjątkowy charakter, niepowtarzalny wygląd to cechy nowego Forda EcoSport. Crossover, który odznacza się nie tylko nadzwyczajnym wygląd, ale przede wszystkim bezkonkurencyjnymi doświadczeniami za kierownicą. Opcjonalny napęd na 4 koła gwarantuje, że jazda w każdych warunkach będzie bajecznie prosta. 

Niezwykle zwrotny miejski crossover dysponuje prześwitem 190 mm dla silników benzynowych oraz 160 mm dla silników wysokoprężnych. 

EcoSport to nowy model ze sprawdzonymi rozwiązaniami technologicznymi. Pod maską znajdziemy wielokrotnie nagradzane silniki 1.0 EcoBoost (o mocach 125 i 140 KM). Gamę jednostek wysokoprężnych reprezentować będzie dobrze znane 1.5 TDCi o mocy 100 KM oraz nowość w postaci silnika 1.5 EcoBlue. 

System multimedialny SYNC 3 ze sterowaniem głosowym oraz dotykowym ekranem umili każdą podróż. Standardem tego systemu jest także wsparcie łączności ze smartphon'ami dzięki rozwiązaniu CarPlay oraz Android Auto. 

Bezpieczeństwo to przede wszystkim aktywne systemy wspierające kierowcę. Nowatorski system Pre-Collision Assist pozwoli uniknąć lub też zminimalizować skutki zdarzeń drogowych przy niskich prędkościach. Zaawansowany system poduszek powietrznych skutecznie ochroni wszystkie podróżujące samochodem. 

Aktywny tempomat będzie towarzyszem każdej  podróży. Czym system ten różni się od tradycyjnego tempomatu? W momencie, kiedy radar umieszczony w przednim zderzaku wykryje, iż poprzedzający samochód jedzie z mniejszą prędkością, dostosuje prędkość naszego pojazdu zachowując bezpieczny odstęp. 

Cennik Ford EcoSport
[3 MB] Ilość pobrań: 383
Masy      
             
  Norma emisji spalin Masa własna  Maks. masa całkowita  Maks. masa zespołu pojazdów (kg) Maks. masa przyczepy z hamulcem (kg) Maks. masa przyczepy bez hamulca (kg)
(kg)# (kg)
5-drzwiowy            
1.0 EcoBoost 100 KM (z ASS), M6, FWD 1) Euro 6.2 1285 1735 b.d. b.d. b.d.
1.0 EcoBoost 125 KM (z ASS), M6, FWD Euro 6 1285 1735 b.d. 750 900
1.0 EcoBoost 125 KM (z ASS), A6, FWD Euro 6 1328 1775 b.d. 750 1100
1.0 EcoBoost 140 KM (z ASS), M6, FWD Euro 6 1285 1735 b.d. 750 900
1.5 TDCi 100 KM (z ASS), M6, FWD Euro 6 1317 1765 b.d. 750 900
1.5 EcoBlue 125 KM (z ASS), M6, AWD Euro 6 1456 1900 b.d. 750 1100
             
#Oznacza najmniejszą, możliwą masę własną przy pełnym poziomie płynów i zbiorniku paliwa wypełnionym w 90%, z uwzględnieniem wagi kierowcy (75 kg). Możliwe są niewielkie odchylenia ze względu na dopuszczalne tolerancje w procesie produkcji oraz zamontowane opcje wyposażenia. Dopuszczalna masa holowanej przyczepy przy pojeździe obciążonym do dopuszczalnej masy całkowitej oznacza możliwość ruszenia z miejsca na wzniesieniu o nachyleniu 12% na poziomie morza. W przypadku wszystkich wersji holujących przyczepę spadają osiągi i wzrasta zużycie paliwa. Dopuszczalny nacisk przyczepy na zaczep holowniczy dla wszystkich wersji wynosi xxx kg. Uwaga: M6 - 6-stopniowa, manualna skrzynia biegów; A6 - 6-stopniowa, automatyczna, hydrokinetyczna skrzynia biegów, EcoBoost - silnik benzynowy turbodoładowany, TDCi - silnik wysokoprężny,  EcoBlue - silnik wysokoprężny, FWD - napęd na przednie koła; AWD - napęd na wszystkie koła; ASS - system Auto-Start-Stop. Silnik wysokoprężny wyposażony jest w filtr cząstek stałych DPF. 1) Silnik dostępny od produkcji kwietniowej 2018
Wymiary
   
  5-drzwiowy
Długość całkowita (bez haka holowniczego) (mm) 4096
Wysokość całkowita (bez ładunku) (bez relingów) (mm) 1653
Wysokość całkowita (bez ładunku) (z relingami) (mm) 1713
Szerokość całkowita z lusterkami/ze złożonymi lusterkami/bez lusterek bocznych (mm) 2057/1816/1765
Rozstaw osi (mm) 2519
Kąt natarcia (bez ładunku) (stopni) 21
Kąt zejścia (bez ładunku) (stopni) 33.3
Kąt rampowy (bez adunku) (stopni) 23.3
Średnica zawracania między krawężnikami (m) 10,6
Prześwit minimalny (z silnikiem benzynowym/wysokoprężnym) 190/160
Pojemność bagażnika (litry)‡  
Wersja 5-miejscowa (do półki pod tylną szybą; bez podwójnej podłogi bagażnika) 356
Wersja 5-miejscowa (do półki pod tylną szybą; z podwójną podłogą bagażnika) 334
Wersja 2-miejscowa (do dachu) 1238
Pojemność zbiornika paliwa (litry)  
Benzyna bezołowiowa 52
Olej napędowy 52
‡Pomiar zgodnie z normą ISO 3832. Rzeczywiste wymiary mogą się różnić od podanych wartości w zależności od wersji i wyposażenia.  
Osiągi, zużycie paliwa i emisja spalin          
                     
          Zużycie paliwa l/100 km## Osiągi#  
  Norma emisji spalin Moc maksymalna (KM (kW)) Moment obrotowy (Nm) Emisja CO2 Cykl miejski Poza miastem Zużycie średnie Prędkość maks.  0-100 km/h 50-100 km/hu
(g/km)## (km/h) (sek.) (sek.)
5-drzwiowy                    
1.0 EcoBoost 100 KM (z ASS), M6, FWD 1) Euro 6.2 b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d. b.d.
1.0 EcoBoost 125 KM (z ASS), M6, FWD Euro 6 125 (92) 170 119 6,2 4,6 5,2 180 12,7 12,8
1.0 EcoBoost 125 KM (z ASS), A6, FWD Euro 6 125 (92) 170 134 7,2 5,0 5,8 180 11,6 -
1.0 EcoBoost 140 KM (z ASS), M6, FWD Euro 6 140 (103) 180 119 6,2 4,6 5,2 188 11,8 12,3
1.5 TDCi 100 KM (z ASS), M6, FWD Euro 6 100 (74) 215 107 4,5 3,8 4,1 160 14,0 13,1
1.5 EcoBlue 125 KM (z ASS), M6, AWD Euro 6 125 (92) 300 119 4,8 4,4 4,5 181 10,9 10,5
uNa 4. biegu. #Fabryczne dane testowe Forda. ##Podane wartości emisji CO2 i zużycia paliwa zmierzone zostały zgodnie z wymaganiami technicznymi i wytycznymi Rozporządzenia europejskiego WE 715/2007 z późniejszymi zmianami WE 692/2008. Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 dotyczą wariantu pojazdu a nie konkretnego egzemplarza. Zastosowane pomiary mają na celu umożliwienie porównania powyższych parametrów w pojazdach różnego typu i różnych producentów. Cykl miejski: Uruchomienie zimnego silnika w warunkach laboratoryjnych i praca silnika przy różnych prędkościach jazdy, maks. prędkość 50 km/h, prędkość średnia 19 km/h na teoretycznym dystansie 4 km. Cykl poza miastem: Test wykonywany zaraz po cyklu jazdy miejskiej; składa się w połowie z jazdy ze stałą prędkością i w połowie z jazdy z prędkością zmienną; prędkość maks. 120 km/h, dystans 7 km. Średnie zużycie paliwa (cykl mieszany): Wartość średnia z obu części testu, ważona proporcjonalnie do drogi przebytej w każdej z części testu. Uwaga: M6 - 6-stopniowa, manualna skrzynia biegów; A6 - 6-stopniowa, automatyczna, hydrokinetyczna skrzynia biegów, EcoBoost - silnik benzynowy turbodoładowany, TDCi - silnik wysokoprężny; EcoBlue - silnik wysokoprężny, FWD - napęd na przednie koła; AWD - napęd na wszystkie koła; ASS - system Auto-Start-Stop. Silniki wysokoprężne wyposażone są w filtr cząstek stałych DPF. 1) Silnik dostępny od produkcji kwietniowej 2018
b.d. - brak danych w momencie publikacji niniejszej specyfikacji

Pracownicy odpowiedzialni za kontakt:

Krzysztof Koss

Krzysztof Koss

Stanowisko: Szef Działu Sprzedaży Detalicznej

Tel.: 58 760 52 22

Formularz kontaktowy

Mateusz Krawczyk

Stanowisko: Doradca Klienta FordStore

Tel.: 58 760 52 22

Formularz kontaktowy

Krzysztof Stawczyk

Stanowisko: Sprzedawca Samochodów Nowych

Tel.: 58 760 52 22

Formularz kontaktowy

Samochody nowe
Dostępne od ręki

Zapoznaj się z naszą ofertą samochodów nowych.

Zobacz więcej
Ford Galaxy - zdjęcie - FordStore Euro-Car Gdynia

Ford Galaxy

Ford Galaxy

Czytaj więcej
Ford Kuga - zdjęcie1 - FordStore Euro-Car Gdynia

Ford Kuga

Ford Kuga

Czytaj więcej
Ford Mondeo | FordStore Euro-Car Gdynia

Ford Mondeo

Ford Mondeo

Czytaj więcej
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Czytaj więcej
Zamknij