
Ford S-MAX
Dodaj do zapytaniaNowy Ford S-MAX to bezkompromisowe połączenie stylu, wygody, wszechstronności, wydajności i doskonałych właściwości jezdnych. Całości dopełnia szeroka gama zaawansowanych technologii i praktycznych rozwiązań. Kombinacja tych cech sprawia, że nowy Ford S-MAX wyróżnia się z tłumu. Niezależnie czy podróżujesz sam czy z rodziną Ford S-MAX zawsze gwarantuje komfort i dostarcza niezwykłej radości z jazdy.
Teraz nowy Ford S-Max jest dostępny w atrakcyjnej ofercie Ford Leasing Opcje.
Nowy Ford S-Max - już od 726 zł / miesięcznie*
Zapraszamy do zapoznania się z katalogiem Nowego Forda S-MAX:
*Podana miesięczna rata jest kwotą netto. Wyliczenie dla Forda S-MAX Trend 2.0 TDCi AWD, 150 KM w cenie 119 901 zł na okres 24 miesięcy przy całkowitym przebiegu 80 000 km i opłacie wstępnej 25%, WIBOR 1,7%, wartość końcowa 66,9%.
Ford S-Max Vignale czerpie z tego co najlepsze w Fordzie i linii Vignale. Ogromna przestrzeń wewnątrz została tutaj połączona z najwyższej jakości materiałami. Zyskując na komforcie S-Max w żaden sposób nie stracił swojego niepowtarzalnego charakteru. Teraz podróżowanie tym wyjątkowym samochodem jest jeszcze większą przygodą. Z jednej strony kierowca ma doczynienia z wyjątkowym prowadzeniem, a z drugiej każda podróżująca osoba doznaje komfortu linii Vignale. Warto zaznaczyć, iż nawet 7 osób może komfortowo podróżować w takich warunkach.
Dla użytkowników Vignale przygotowaliśmy szereg spersonalizowanych usług. Znając wartość czasu naszych Klientów oferujemy możliwość odbioru samochodu spod domu celem przeprowadzenia wizyty w serwisie, a następnie dostarczeniem go z powrotem do domu. Kolejne korzyści jakie płyną z wyboru modeli Vignale to:
- dostęp do całodobowej obsługi klienta Vignale OneCall 24/7
- pierwszeństwo i priorytet w czasie planowanie usługi serwisu pojazdu
- planowanie i uzgadnianie z wyprzedzeniem obslugi okresowej i doraźnej
- oferta odbioru i oddania auta (door 2 door)
- samochód zastępczy na czas serwisu
- mycie samochodu w umówionym terminie
- dodatkową usługę kosmetyki wnętrza
- możliwość skorzystania propozycji ze świata sportu, kultury oraz wypoczynku wybranych specjalnie dla członków Vignale Owners Club.




Norma Euro | Masa własna(kg)# | Maks. masa całkowita(kg) | |
1.5 EcoBoost 160 KM, M6 | Euro VI | 1740 | 2450 |
2.0 EcoBoost 240 KM, A6 | Euro VI | 1748 | 2510 |
2.0 TDCi 150 KM, M6 | Euro VI | 1824 | 2505 |
2.0 TDCi 150 KM ECOnetic, M6 | Euro VI | 1824 | 2505 |
2.0 TDCi 150 KM, PowerShift | Euro VI | 1765 | 2540 |
2.0 TDCi 180 KM, M6 | Euro VI | 1838 | 2535 |
2.0 TDCi 180 KM ECOnetic, M6 | Euro VI | 1838 | 2535 |
2.0 TDCi 180 KM, PowerShift | Euro VI | 1778 | 2540 |
2.0 TDCi Bi-Turbo 210 KM, PowerShift | Euro VI | 1816 | 2575 |
#Oznacza najmniejszą, możliwą masę własną przy pełnym poziomie płynów i zbiorniku paliwa wypełnionym w 90%, z uwzględnieniem wagi kierowcy (75 kg). Możliwe są niewielkie odchylenia ze względu na dopuszczalne tolerancje w procesie produkcji oraz zamontowane opcje wyposażenia. Dopuszczalna masa holowanej przyczepy przy pojeździe obciążonym do dopuszczalnej masy całkowitej oznacza możliwość ruszenia z miejsca na wzniesieniu o nachyleniu 12% na poziomie morza. W przypadku wszystkich wersji holujących przyczepę spadają osiągi i wzrasta zużycie paliwa. Dopuszczalny nacisk przyczepy na zaczep holowniczy dla wszystkich wersji wynosi 80 kg.Uwaga: Wszystkie podane wyżej wartości są danymi homologacyjnymi. M6 - 6-stopniowa mechaniczna skrzynia biegów,A6 - 6-stopniowa, automatyczna, hydrokinetyczna skrzynia biegów,PowerShift - 6-stopniowa automatyczna, dwusprzęgłowa skrzynia biegów, CVT - bezstopniowa skrzynia biegów,EcoBoost - silnik benzynowy turbodoładowany,TDCi - silnik wysokoprężny,Hybrid - napęd hybrydowy (silnik benzynowy + silnik elektryczny). Wszystkie silniki wyposażone są w system Auto-Start-Stop (oprócz Hybrid). Wszystkie silniki diesla wyposażone są w filtr cząstek stałych DPF. |
Zużycie paliwa(l/100km)## | Osiągi# | ||||||||
Norma emisji spalin | Moc maksymalna(KM (kW)) | Moment obrotowy(Nm) | Emisja CO2(g/km)## | Cykl miejski | Poza miastem | Zużycie średnie | Prędkość maks. (km/h) | 0–100 km/h | |
(sek.) | |||||||||
1.5 EcoBoost 160 KM, M6 | Euro VI | 160 (118) | 240 | 149 | 8,0 | 5,6 | 6,5 | 200 | 9,9 |
2.0 EcoBoost 240 KM, A6 | Euro VI | 240 (176) | 340 | 180 | 10,3 | 6,5 | 7,9 | 226 | 8,4 |
2.0 TDCi 120 KM, M6 | Euro VI | 120 (88) | 310 | 129 | 5,6 | 4,6 | 5,0 | 183 | 13,4 |
2.0 TDCi 150 KM, M6 | Euro VI | 150 (110) | 350 | 129 | 5,6 | 4,6 | 5,0 | 198 | 10,8 |
2.0 TDCi 150 KM, M6 AWD | Euro VI | 150 (110) | 350 | 139 | 6,1 | 4,9 | 5,4 | 196 | 12,1 |
2.0 TDCi 150 KM, PowerShift | Euro VI | 150 (110) | 350 | 139 | 6,1 | 4,9 | 5,4 | 196 | 10,8 |
2.0 TDCi 180 KM, M6 | Euro VI | 180 (132) | 400 | 129 | 5,6 | 4,6 | 5,0 | 211 | 9,7 |
2.0 TDCi 180 KM, PowerShift | Euro VI | 180 (132) | 400 | 139 | 6,1 | 4,9 | 5,4 | 208 | 9,5 |
2.0 TDCi 180 KM, PowerShift AWD | Euro VI | 180 (132) | 400 | 149 | 6,4 | 5,4 | 5,8 | 206 | 10,5 |
2.0 TDCi Bi-Turbo 210 KM, PowerShift | Euro VI | 210 (154) | 450 | 144 | 6,3 | 5,1 | 5,5 | 218 | 8,8 |
uNa 4. biegu. #Fabryczne dane testowe Forda. ##Podane wartości emisji CO2 i zużycia paliwa zmierzone zostały zgodnie z wymaganiami technicznymi i wytycznymi Rozporządzenia europejskiego WE 715/2007 z późniejszymi zmianami WE 692/2008. Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 dotyczą wariantu pojazdu a nie konkretnego egzemplarza. Zastosowane pomiary mają na celu umożliwienie porównania powyższych parametrów w pojazdach różnego typu i różnych producentów. Cykl miejski: Uruchomienie zimnego silnika w warunkach laboratoryjnych i praca silnika przy różnych prędkościach jazdy, maks. prędkość 50 km/h, prędkość średnia 19 km/h na teoretycznym dystansie 4 km. Cykl poza miastem: Test wykonywany zaraz po cyklu jazdy miejskiej; składa się w połowie z jazdy ze stałą prędkością i w połowie z jazdy z prędkością zmienną; prędkość maks. 120 km/h, dystans 7 km. Średnie zużycie paliwa (cykl mieszany): Wartość średnia z obu części testu, ważona proporcjonalnie do drogi przebytej w każdej z części testu. Uwaga: Wszystkie podane wyżej wartości są danymi homologacyjnymi. M6 - 6-stopniowa mechaniczna skrzynia biegów,A6 - 6-stopniowa, automatyczna, hydrokinetyczna skrzynia biegów,PowerShift - 6-stopniowa automatyczna, dwusprzęgłowa skrzynia biegów, CVT - bezstopniowa skrzynia biegów,EcoBoost - silnik benzynowy turbodoładowany,TDCi - silnik wysokoprężny,Hybrid - napęd hybrydowy (silnik benzynowy + silnik elektryczny). Wszystkie silniki wyposażone są w system Auto-Start-Stop (oprócz Hybrid). Wszystkie silniki diesla wyposażone są w filtr cząstek stałych DPF. |
Pracownicy odpowiedzialni za kontakt:

Krzysztof Koss
Stanowisko: Szef Działu Sprzedaży Detalicznej
Tel.: 58 760 52 22
Formularz kontaktowy