lakierowanie

AZNN

Serwis blacharsko–lakierniczy, czyli Autoryzowany Zakład Napraw Nadwozi (AZNN) powstał w Gdyni w 2002 roku jako pierwszy tak nowoczesny serwis w województwie.


Miałeś kolizję/ wypadek? Co zrobić po zdarzeniu:

  1. Wezwij służby medyczne oraz policję na miejsce zdarzenia, jeśli uczestnicy kolizji potrzebują pomocy medycznej.
  2. Zabezpiecz samochód oraz usuń go na pobocze tak, aby nie utrudniał ruchu.
  3. Możesz spisać oświadczenie – druk oświadczenia Oświadczenie.pdf.
  4. Zgłoś zdarzenie poprzez formularz kontaktowy.
  5. Dołącz do zgłoszenia internetowego dokumenty lub wyślij e-mailem w formie skanu/zdjęcia na adres [email protected]

Zgłoś szkodę



Wykaz dokumentów których będziemy potrzebować:

  1. Obustronny skan lub zdjęcie dowodu rejestracyjnego.
  2. Oświadczenie sprawcy (jeśli zostało spisane, dotyczy szkody z OC sprawcy).
  3. Umowa o naprawę, upoważnienie, oświadczenie o VAT (dokumenty pobierzesz tutaj: Dokumenty.pdf)


Po zgłoszeniu zdarzenia poinformujemy Cię jeśli będą potrzebne dodatkowe dokumenty.


Zgłoszenia telefon całodobowy: 
600 80 60 00 

Pomoc drogowa 24H: 513 354 538

Holowanie tel.+48 608 55 92 13

Ford Pomoc tel. 22 522 27 27

Serwis blacharsko-lakierniczy jest czynny:

Poniedziałek-Piątek: 07.00-18.00

Sobota: 08.00-13.00


<


Napisz do nas


Promocje

Pokaż najnowsze promocje Euro-Car

Aktualności i wydarzenia

Pokaż najnowsze aktualności od Euro-Car