Ford Ranger zdobył popularność i uwielbienie wśród zwolenników aut typu Pick-up na całym świecie. Wielbicieli z pewnością ucieszy fakt, iż ten kultowy model został ulepszony, unowocześniony tak aby jeszcze bardziej ułatwić jego użytkowanie. Silny i niezawodny – taki zawsze był i będzie Ranger. Niezależnie od tego, gdzie jesteś lub co robisz, możesz na niego liczyć. Tak prezentuje się nowy Ford Ranger.

Dążenie do doskonałości

Ranger jest modelem stworzonym od początku z myślą o Klientach. Kolejna generacja to ciągłe dążenie do doskonałości, aby zadowolić nawet najbardziej wymagających. Samochód zaprojektowali inżynierowie i projektanci we współpracy z Klientami celem stworzenia auta spełniającego wszystkie potrzeby. 5000 wywiadów i dziesiątki konsultacji wszystko po to, aby dowiedzieć się jakie są wizualne oczekiwania względem Rangera nowej generacji.

Duma marki Ford

Zapisy na zakup Rangera nowej generacji rozpoczną się w Europie pod koniec 2022 roku. Do Klientów auta trafią natomiast na początku 2023 roku. Ford może być dumny ze swojego dziecka jakim jest Ranger, ponieważ obecna generacja ustanowiła rekord sprzedaży na poziomie 45 539 sztuk. Od kilku lat jest najczęściej wybierany pick-up w Europie.

Więc, czym zaskoczy nas nowa generacja Ford Ranger?

Z przodu dodano nową osłonę chłodnicy i reflektory w kształcie litery C. We wnętrzu zastosowano wysokiej jakości materiały oraz centralny ekran dotykowy 10,1″ lub 12″ z systemem łączności i rozrywki SYNC™ 4. Dostępna będzie również aktualizacja oprogramowania Ford Power Up. Nowy Ford Ranger nie kryje swojego podobieństwa do większego brata – F-150.

Rozstaw osi kół został wydłużony i poszerzony o 50 mm w stosunku do poprzedniego Rangera.

W celu zyskania większej mocy i momentu obrotowego, które przydatne są podczas holowania zdecydowano się wzbogacić dotychczasową ofertę o 3.0 Turbodiesel V6.


    Nowy Ranger dostępny będzie także w wersji z dwulitrowym, czterocylindrowym silnikiem Diesla z jedną turbosprężarką oraz Bi-Turbo.

    Napęd modelu Ford Ranger

    Dostępne będą dwa rodzaje napędu na wszystkie koła. Pierwsza, bardziej zaawansowana opcja posiada tryb „ustaw i zapomnij”. Druga opcja elektronicznie załącza każdą oś w trakcie jazdy.

    Zwiększony komfort przewożenia ładunku

    Zastosowano nową wytrzymałą wannę z tworzywa sztucznego. To rozwiązanie ma chronić skrzynię przed niepotrzebnymi zadrapaniami.

    Klapa tylna może również pełnić funkcję mobilnego stołu roboczego z wbudowaną linijką i kieszeniami na narzędzia do mierzenia, chwytania i cięcia materiałów budowlanych.

    Czekajmy, bo warto

    Dane dotyczące zużycia paliwa i emisji CO2 zastaną podane przez producenta przed rozpoczęciem sprzedaży. O wszelkich dodatkowych informacjach będziemy informować na bieżąco. Jedno jest pewne. Ta zmiana to prawdziwa rewolucja. Jesteśmy bardzo ciekawi co przyniesie i już nie możemy się doczekać.

    Tymczasem jednak zachęcamy do zapoznania się z wpisem na temat wersji Stormtrak i Wolftrak w modelu Ranger.

    Nie zapominajmy o wyczynowej wersji Ranger Raptor!